Napalm

..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Porady :.. ..: Instrukcja :..
..: Humans :.. ..: Robots :..
 
ARMOURED VEHICLE
Cena: 450
Dostępny w: Light Factory

Jednostka szybka, ale słaba, zarówno od strony pancerza jak i siły ognia. Bardziej opłacalna jest budowa jednostek Light Tank.
 

 
ARTILLERY
Cena: 1020
Dostępny w: Heavy Factory

Artillery jest jednostką bardzo drogą i stosunkowo wolną. Lepiej zaoszczędzić trochę kredytów na jednostkę Ion Launcher lub kilka jednostek Triple Tank i Rocket Launcher. Gdy grasz przeciwko rasie Humans, komputer lubi robić podjazdy tymi jednostkami. Warto wysłać wówczas kilka jednostek Antigrav, aby patrolowały region dalej od zabudowań. Dwie lub trzy latające "żabki" potrafią skutecznie przegonić Artillery a nawet ją zniszczyć. Gdy Artillery podjedzie zbyt blisko zabudowań dwoma lub trzema salwami może narobić sporo szkód.
 

 
BASTARD
Cena: 1800
Dostępny w: Heavy Factory

Najlepsze jednostki jakie posiada rasa Humans. Bastard posiada cztery obracające się działa, które potrafią bezustannie strzelać serią niszczących kul. Potrafią nieźle narozrabiać. Najłatwiej zniszczyć je jednostkami Plasmer i Predator. Poziom zniszczenia i potrzeba naprawy jednostek Bastard jest łatwo rozpoznawalny przez wolniejsze oddawanie strzałów.
 

 
BAZOOKERS
Cena: 360
Dostępny w: Barracks

Bazookerzy doskonale sprawdzają się w niszczeniu budynków i jednostek Light Tank. Są jednak łatwym celem, gdyż są wolni i słabo opancerzeni. W pierwszych misjach stanowią główną siłę ognia. Najlepiej ustawiać ich w linii, za linią czołgów lub innych, lepiej opancerzonych pojazdów.
 

 
CHEYENNE
Cena: 3150
Dostępny w: Special Factory

Szybki helikopter dysponujący dużą siłę ognia. Doskonale sprawdza się przy niszczeniu jednostek Antigrav, które potrafią atakować z odległości, której nie dosięgają systemy obronne. Można je również wykorzystać w atakach na jednostki Predator, Plasmer i inne. Cheyenne może zostać zniszczony przez jednostki: Laser Tank, Rocket Launcher, Bram Vehicle, Defence WS02 i Antigrav.
 

 
COMMANDOS
Cena: 960
Dostępny w: Barracks

Nie opłaca się tracić pieniędzy na podwyższanie poziomu technologicznego baraków i produkcję tych jednostek. W walce sprawują się identycznie jak piechota, lecz zdają się być trochę bardziej "zamaskowane".
 

 
ENGINEERS
Cena: 600
Dostępny w: Barracks

Inżynieriowie potrafią poważnie uszkodzić lub przechwycić wrogi budynek. Są bardzo słabo opancerzeni i nie potrafią się bronić.
 

 
INFANTRY
Cena: 210
Dostępny w: Barracks

Piechota sprawdza się tylko w pierwszych misjach, zwłaszcza gdy zebrana jest w dosyć dużą grupę. Najlepiej gdy stoi za linią czołgów lub innych pojazdów. Jednostki średnie i duże mogą ją rozjechać. Upewnij się, że nie ma ich w pobliżu wybuchającego od zniszczeń budynku. W późniejszych misjach są zwykłym mięsem armatnim.
 

 
ION LAUNCHER
Cena: 1230
Dostępny w: Heavy Factory

Ion Launcher to bardzo dobry czołg. Z pomocą kilku jednostek Triple Tank są praktycznie niepokonane. Stanowią doskonałą alternatywą do czasu, gdy nie będziesz mógł produkować jednostek Bastard.
 

 
JEEP
Cena: 360
Dostępny w: Light Factory

Doskonała jednostka rozpoznawcza. Bardzo szybka, lecz słaba w ataku.
 

 
LIGHT TANK
Cena: 330
Dostępny w: Light Factory

W początkowej fazie rozgrywki są to dobre czołgi Droższe niż Armoured Vehicle, lecz ich budowa jest bardziej opłacalna.
 

 
MARAUDER TANK
Cena: 840
Dostępny w: Medium Factory

Jest to nowocześniejsza wersja Medium Tank. Posiada dwa działa i zdaje się, że jego pancerz jest lepszy od tego w Medium Tank.
 

 
MEDIUM TANK
Cena: 660
Dostępny w: Medium Factory

W późniejszych misjach nie opłaca się budować jednostek dostępnych w Light Factory. Jednostki dostępne w Medium Factory, na czele z jednostką Medium Tank, są lepsze pod każdym względem.
 

 
NITROGLYCERIN
Cena: 990
Dostępny w: Heavy Factory

Nitroglycerin dla rasy Humans lub Mobile Bomber dla rasy Robots. Ich cel jest jeden: zniszczyć wszystko! Rasa Robots otrzymuje tę jednostkę znacznie wcześniej, bo już po po uzyskaniu drugiego poziomu technologicznego w Medium Factory. Humans otrzymują ją dopiero po uzyskaniu pierwszego poziomu technologicznego w Heavy Factory. Obie jednostki to nuklearne bomby na kołach. Można je w dowolnym momencie aktywować. Innym sposobem wykorzystania jest podjazd pod wskazany budynek lub między wrogie jednostki wroga i czekać aż zostanie zniszczony.
 

 
MOBILE CU
Cena: 2430
Dostępny w: Medium Factory

Jednostka umożliwia stawianie zabudowań bazy zdala od głównych jej struktur. Możliwość ta nabiera znaczenia w sytuacji, gdy trzeba szukać sposobów na ochronę wież wiertniczych.
 

 
NAPALM LAUNCHER
Cena: 960
Dostępny w: Medium Factory

Wyrzutnia ognia na kołach. Jest niesamowicie wolny i wymaga ochrony. W bardzo prosty sposób potrafi zniszczyć budynek.
 

 
NAPALM STRIKE
Cena: 4860
Dostępny w: Aerospace Center

Zrzut napalmu. Nalot przynosi dosyć porządane efekty. Samolot wykonuje trzy przeloty nad celem i jest bardzo dokładny.
 

 
NUCLEAR STRIKE
Cena: 3960
Dostępny w: Aerospace Center

Atak nuklearny (wbrew swojej nazwie) jest słabszy od Napalm Strike. Samolot zrzuca bomby, które mogą zniszczyć budynek. Przed zrzutem warto zapisać stan gry.
 

 
OIL DRILLER
Cena: 1050
Dostępny w: Light Factory

Wykorzystywany jest do stawiania wież wiertniczych na plamach ropy.
 

 
OIL TANKER
Cena: 750
Dostępny w: Light Factory

Oil Tanker wywozi ropę z wież wiertniczych i dostarcza ją do rafinerii, gdzie surowiec zamieniany jest w kredyty. Za każdym razem, gdy wybudujesz rafinerię otrzymujesz darmowo jednostkę Oil Tanker. Zasadniczo powinny przypadać trzy jednostki Oil Tanker na dwie rafinerie.
 

 
PARATROOPERS
Cena: 1530
Dostępny w: Aerospace Center

Są raczej mało użyteczni. W skład spadochroniarzy wchodzi pięciu Commando, którzy są zrzucani we wskazane miejsce.
 

 
PYRO TANK
Cena: 810
Dostępny w: Medium Factory

Pyro Tank jest dobrą jednostką, lecz wymaga ochrony, najlepiej ze strony jednostki Medium Tank lub Marauder Tank. Jeden strzał tej jednostki jest bardzo niebezpieczny. Po nim następuje dłuższa przerwa. Istnieje również fałszywa wersja tej jednostki.
 

 
PYRO UNITS
Cena: 420
Dostępny w: Barracks

Jak na jednostki piesze są bardzo niebezpieczną formą ataku. Wyposażeni są w miotacze ognia.
 

 
ROCKET LAUNCHER
Cena: 750
Dostępny w: Medium Factory

Bardzo dobra jednostka. Atakuje z dystansu i praktycznie aż do misji 8. nie powinieneś się z nią rozstawać. Kilka sztuk, z odpowiedniej, bezpiecznej odległości, potrafi zniszczyć wieżyczki DefenceWS02 lub helikopter.
 

 
SIOUX
Cena: 1620
Dostępny w: Special Factory

Helikopter. Łatwo go zniszczyć jednostkami Rocket Launcher i wszystkimi rodzajami systemów obronnych. Jest szybki. W grupie od 4 do 6 sztuk potrafią poradzić sobie z lżejszymi czołgami praktycznie przy pierwszych podlocie. Ich siła tkwi w prędkości. W przeciwieństwie do Cheyenne, może zostać ustrzelony przez jednostkę Plasmer lub Thunderbolt, a nawet Bram Vehicle.
 

 
SPY PLANE
Cena: 690
Dostępny w: Aerospace Center

Samolot szpiegowski służy do odkrywania niedostępnych regionów mapy.
 

 
SUPPLY SHIP
Cena: 1650
Dostępny w: Aerospace Center

Statek dostawczy ląduje na Aerospace Center, dostarczając nowe jednostki. Dostawa jest całkowicie losowa, więc warto wcześniej dokonać zapisu stanu gry. Jednostki, które są dostarczane są bardzo zróżnicowane. Możemy otrzymać jednostki: Commando, Artillery, Rocket Launcher, Bazookers, Armoured Vehicle czy Light Tank.
 

 
TRANSPORTER CHOPPER
Cena: 930
Dostępny w: Special Factory

Helikopter transportujący służy do transportowania jednostek pieszych. Na pokład zabiera pięć takich jednostek. Uważaj, aby startując nie zmiażdżyć jednostki, która wyszła ostatnia!
 

 
TRIPLE TANK
Cena: 1140
Dostępny w: Heavy Factory

Jest szybszy niż Ion Launcher zarówno pod względem prędkości poruszania jak i strzału. Jest jednak od niego słabszy w konfrontacji z przeciwnikiem. Należy stosować te dwie jednostki razem - podczas gdy Ion Launcher atakuje budynek, Triple Tank może zająć się jego ochroną.
 

 
TUNNEL ENTRANCE VEHICLE
Cena: 720
Dostępny w: Medium Factory

Pojazd wykorzystywany do budowy tuneli.