Napalm

..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Porady :.. ..: Instrukcja :..
..: 01 :: 02 :: 03 :: 04 :: 05 :: 06 :: 07 :: 08 :: 09 :: 10 :: 11 :: 12 :: 13 :: 14 :: 15 :..

MISJA 10


Misja 10 Jedna z trudniejszych misji tej rasy. Trzeba zniszczyć bazę wroga. Jest ona podzielona na trzy części: północno-zachodnią, północno-wschodnią i południowo-wschodnią. Są też dwa Command Center: na północnym- i południowym-wschodzie. Bazę najlepiej wybudować na południowym-zachodzie. W pobliżu są trzy źródła, a dwa z nich są pełne. Nie spiesz się! Lepiej na początek dobrze zabezpieczyć bazę (zwłaszcza od wschodu) przy pomocy DefenceWS02, a dopiero później budować armię.

Czołgi wyślij do północno-zachodniego przesmyku. Niech go bronią. Rocket Launchery i Threelery powinny stać przed wieżą wiertniczą. W miarę rozwoju akcji przemieszczaj się coraz bardziej na wschód. Wybuduj dwa Antigravy i wyślij je, aby atakowały nadciągające jednostki Artillery. Wybuduj Defence WS01 i umieść na szczycie zbocza, w centrum mapy. Stąd nadchodzi wróg. Defence WS01 powinno go osłabić. Uważaj jednak na zakradające się helikoptery.

Gdy skończy się ropa, kieruj się na północ. Niedaleko budynku (element scenerii) powinno być złoże. Jest to dosyć bezpieczne miejsce i można pokusić się o zbudowanie tutaj drugiego Command Center.

Gdy minie około 40 minut czasu gry możesz rozpocząć atak na południowo-wschodnią część bazy. Antigravy pomogą zniszczyć systemy obronne. Po jakimś czasie spostrzeżesz, że Humans nie naprawiają budynków. Skończy im się ropa, a co za tym idzie kredyty. Wydaje się, że zwycięstwo jest już zapewnione, lecz nie ciesz się za szybko. Po zniszczeniu południowo-wschodniej części, przesuń się do północnego przesmyka. Zauważysz dwie wieże wiertnicze. Nie niszcz ich. Utwórz tutaj linię Plasmerów i czekaj. Każdego nowego Plasmera ustawiaj w tym miejscu. Wyprodukuj kilka Giant Antigrav i wyślij je do części północno-zachodniej. Zniszcz systemy obronne i Special Factory.

Teraz najtrudniejszy moment. Wyślij jednego lub dwóch Plasmerów z obstawą pięciu Antigravów, aby zniszczyły bazę. UWAGA! Nie niszcz Command Center! Gdy wszystko zniszczysz, pozostanie jeden budynek - Heavy Factory. Stoi przed nim Artillery. Musisz tak kombinować, aby ta jednostka nie odjechała do momentu gdy nie zniszczysz zabudowań. Jest to istotne, gdyż wszystkie pieniądze jakie Humans posiadali, ładowali w produkcję Artillery i Triple Tank, które stoją właśnie w tej fabryce, lecz nie wyjeżdżają. Niech Antigravy staną za fabryką i niszczą ją oraz jednostki, które ewentualnie z niej wyjadą. Gdyby się zdarzyło, że wróg wyruszy wszystkim co ma, musisz jak najszybciej wycofać swoje Plasmery do linii, gdzie stoi cała reszta. Gdy zniszczysz fabrykę, możesz zniszczyć Command Center.

Istotnym jest, że próba strzału w Command Center powoduje ruch pod Heavy Factory. Dlatego trzeba wystrzegać się ataku na ten budynek.