MISJA 10
Jedna z trudniejszych misji tej rasy. Trzeba zniszczyć bazę wroga. Jest ona
podzielona na trzy części: północno-zachodnią, północno-wschodnią i południowo-wschodnią.
Są też dwa Command Center: na północnym- i południowym-wschodzie.
Bazę najlepiej wybudować na południowym-zachodzie. W pobliżu są trzy źródła,
a dwa z nich są pełne. Nie spiesz się! Lepiej na początek dobrze zabezpieczyć
bazę (zwłaszcza od wschodu) przy pomocy DefenceWS02, a dopiero później budować
armię.
Czołgi wyślij do północno-zachodniego przesmyku. Niech go bronią.
Rocket Launchery i Threelery powinny stać przed wieżą wiertniczą.
W miarę rozwoju akcji przemieszczaj się coraz bardziej na wschód.
Wybuduj dwa Antigravy i wyślij je, aby atakowały nadciągające jednostki
Artillery. Wybuduj Defence WS01 i umieść na szczycie zbocza, w centrum mapy.
Stąd nadchodzi wróg. Defence WS01 powinno go osłabić. Uważaj jednak na zakradające
się helikoptery.
Gdy skończy się ropa, kieruj się na północ. Niedaleko budynku (element scenerii)
powinno być złoże. Jest to dosyć bezpieczne miejsce i można pokusić się o zbudowanie
tutaj drugiego Command Center.
Gdy minie około 40 minut czasu gry możesz rozpocząć atak na południowo-wschodnią
część bazy. Antigravy pomogą zniszczyć systemy obronne. Po jakimś czasie
spostrzeżesz, że Humans nie naprawiają budynków. Skończy im się ropa, a co za
tym idzie kredyty. Wydaje się, że zwycięstwo jest już zapewnione, lecz
nie ciesz się za szybko. Po zniszczeniu południowo-wschodniej części, przesuń
się do północnego przesmyka. Zauważysz dwie wieże wiertnicze. Nie niszcz
ich. Utwórz tutaj linię Plasmerów i czekaj. Każdego nowego Plasmera
ustawiaj w tym miejscu. Wyprodukuj kilka Giant Antigrav i wyślij je do części
północno-zachodniej. Zniszcz systemy obronne i Special Factory.
Teraz najtrudniejszy moment. Wyślij jednego lub dwóch Plasmerów z obstawą
pięciu Antigravów, aby zniszczyły bazę. UWAGA! Nie niszcz Command Center!
Gdy wszystko zniszczysz, pozostanie jeden budynek - Heavy Factory. Stoi przed
nim Artillery. Musisz tak kombinować, aby ta jednostka nie odjechała do momentu
gdy nie zniszczysz zabudowań. Jest to istotne, gdyż wszystkie pieniądze jakie
Humans posiadali, ładowali w produkcję Artillery i Triple Tank, które stoją
właśnie w tej fabryce, lecz nie wyjeżdżają. Niech Antigravy staną za fabryką
i niszczą ją oraz jednostki, które ewentualnie z niej wyjadą. Gdyby się zdarzyło, że wróg wyruszy wszystkim co ma, musisz jak najszybciej
wycofać swoje Plasmery do linii, gdzie stoi cała reszta. Gdy zniszczysz fabrykę, możesz
zniszczyć Command Center.
Istotnym jest, że próba strzału w Command Center powoduje ruch pod Heavy Factory.
Dlatego trzeba wystrzegać się ataku na ten budynek.
|