Napalm

..: Budynki :.. ..: Jednostki :.. ..: Misje :.. ..: Porady :.. ..: Instrukcja :..
..: 01 :: 02 :: 03 :: 04 :: 05 :: 06 :: 07 :: 08 :: 09 :: 10 :: 11 :: 12 :: 13 :: 14 :: 15 :..

MISJA 13


Misja 13 Zadanie - zniszczyć wszystko. Z taką armią jaką jesteś w stanie stworzyć nie powinno być problemów. Zaczynamy posiadając trochę energii i Research Center. Wybuduj rafinerię, Light Factory. Wyprodukuj Oil Drillera i zbuduj wieżę na najbliższym źródełku. Wróg będzie nadciągał z północy i południowego-zachodu. Lubi to robić przy pomocy jednostek Sioux, które czają się na baraki lub Antigrav Factory. Należy więc w pobliżu tych budynków ustawić Laser Tanka, aby je przeganiał.

Uważaj na Artillery. Odganiaj je przy pomocy Antigravów i naprawiaj systemy obronne, które uszkodzą. Nie spiesz się w rozbudowie bazy. Lepiej zapewnić sobie większą ochronę niż wybudować mnóstwo niechronionych budynków. Wyślij Threelera, aby bronił drugiego złoża ropy. W odpowiednim momencie wyprodukuj Oil Drillera i zbuduj wieżę. Możesz również wysłać Plasmera na południowy-zachód, aby zajął trzecie źródło. Powinno dostarczyć Ci to mnóstwo gotówki.

Od czasu do czasu wyślij na Command Center Humansów Airstrike. Z odrobiną szczęścią, w prosty sposób, możesz je zniszczyć, a stąd do zwycięstwa jest już chwila. W dziele zniszczenia pomocnych okaże się pięciu lub sześciu Thunderboltów z obstawą w postaci Plasmerów i Predatorów.

Jeżeli zniszczysz Heavy Factory, a wróg nadal będzie posiadał Command Center, upewnij się, że Thundebolty strzegą miejsca po zniszczonych fabrykach. Humans odbudują te fabryki w pierwszej kolejności, więc warto, aby od razu zostały zniszczone.

Nie produkuj AttackUFO. Wygląda bardzo efektownie, lecz jest bardzo drogie i w większości przypadków mniej efektywne niż jeden, tańszy Airstrike.

W tej misji nie istnieje możliwość podniesienia poziomu technologicznego Medium Factory.